سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز پایش آلودگی هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: اکنون پنج مرکز پایش آلودگی هوا در استان وجود دارد و قصد داریم با پیگیری‌های لازم این رقم را افزایش دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد در نشست با فرماندار شهرستان دشتی افزود: وجود این مراکز به شناسایی آلایند‌ه‌های محیط زیست کمک خواهد کرد و ما می‌توانیم راهکار‌ها و شیوه‌های کاهش آلودگی را پیشنهاد بدهیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش محیط‌بانان برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی استان، بیان کرد: محیط‌بانان استان با همه مشکلات و کمبود‌ها تلاش می‌کنند ماموریت‌هایشان را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرماندار دشتی نیز گفت: اعتبار لازم برای ایجاد ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در شهرستان اختصاص داده شده و لازم است نصب و راه‌اندازی آن سرعت گیرد.

عبدالله نادری بیان کرد: شهرستان دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می‌شود و نیازمند توجه جدی است.

 با قدردانی از تلاش‌های محیط بانان شهرستان دشتی، افزود: با وجود کمبود امکانات و میزان بالای ماموریت ها، محیط‌بانان با عشق، علاقه و از خودگذشتگی ماموریت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در ماموریت‌های محیط زیست، گفت: محیط زیست در اجرای ماموریت‌های خود از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بیشتر استفاده کند.

انتهای پیام/ک

محیط‌بانان استان با وجود مشکلات و کمبود‌ها ماموریت‌ها را انجام می‌دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.