سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: داور برنده بازی ما برابر پیکان بود/ اتفاقی نباید برای فوتبال کشورمان رخ بدهد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی جذابی نبود و به نظرم داور برنده این بازی بود چون قضاوت خوبی همراه کمک هایش داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش در دقایق پایانی برابر تیم پیکان اظهار کرد: به نظرم بازی زیبایی را شاهد نبودیم و ما می دانستیم که تیم پیکان بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار می دهد و سعی می کند که فشار زیادی بر روی تیم ما وارد کند و ما هم تلاش می کردیم که بازی را به سمت زمین حریف منتقل کنیم. بازی بیشتر درگیرانه بود و در نهایت توانستیم با یک گل این بازی را پیروز شویم. بازی این طور نبود که مشخص باشد یک تیم پیروز می شود و لحظه ها و فرصت طلبی  نتیجه این بازی را تعیین می کرد. اگر به عنوان مهمان این بازی را برنده شدیم این موضوع نشان می دهد که کار تیمی ما بهتر بوده است و شرایط مهمانی و میزبانی را توانستیم کنترل کنیم. مسئله خاصی در نیمه اول رخ نداد اما در نیمه دوم بازی در رفت و آمد بود و یک موقعیت هم تیم پیکان به علت اشتباه خط دفاع ما داشت و موقعیت ها زیاد نبود. 

او درباره داوری بازی امروز گفت: بازی جذابی نبود و به نظرم داور برنده این بازی بود چون قضاوت خوبی همراه کمک هایش داشت. به نظرم داور توانست بازی را کنترل کند و شاید اعتراض هایی هم بود و ایشان هر وقت برای تیم ما قضاوت کردند عملکردشان عالی بوده است و ما هیچ مشکلی نداشتیم. 

زمین خوردن دروازه بان ما به ضررمان بود 

نکونام درباره برد 6 امتیازی تیم نساجی مازندران و اعتراض های صورت گرفته به حامد لک بیان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ بدهد مشکلی نیست اما اینکه ما یک برصفر جلو بودیم و زمین خوردن دروازه بان ما به ضرر خودمان بود و بعد از گل هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتیم. بازی را باید با ریتم دلخواه خود جلو ببریم و نباید به خودمان ضربه بزنیم و تیم ما خوب بازی می کرد. شاید وقت هایی که تلف بشود به تیم ما ضربه بزند و نتوانیم روند رو به جلو خود را ادامه بدهیم. 

اگر اتفاقات داوری رخ نمی داد رتبه مان بهتر از این بود 

او درباره اینکه تیمش  از داوری زیاد لطمه خورده است و اعتراض به داوری در فوتبال ما باب شده است، گفت: بیشترین ضربه را ما از داوری خوردیم اما بازی تمام شد تمرکزمان را روی داوری نمی گذاریم و می دانیم داوران قصد ندارند اشتباه کنند و اگر اتفاقات داوری برایمان رخ نمی داد  شاید رتبه مان بهتر از این بود و جایگاه واقعی مان را در جدول داشتیم.  حتی داورهایی که در بازی های ما اشتباه کردند من ناراحت بودم چرا که داور در یک لحظه باید تصمیم بگیرد و آنها را درک می کنم و بعد از بازی اعتراض می کنم و پس از آن تمرکز خود را برای بازی بعد می گذارم.

او درباره هواداران تیم نساجی مازندران  گفت: واقعا حرفی نیست و سخت است از هواداران تشکر کنیم چرا که آنها  شرایطی فراهم کردند و از تیمشان حمایت کردند. این برد آخرین پیروزی تیم ما در بود و  باید این پیروزی به  به هواداران تقدیم شود چرا که در سرما و گرما تیم ما را حمایت کردند و مبارکشان باشد . امیدوارم نیم فصل دوم با یارگیری های صورت گرفته شرایطمان بهتر شود و بتوانیم پرقدرت تر ظاهر شویم و به حق خود برسیم.

او بیان گرفت: بازیکنان مصدوم ما نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند. ما با وجود اینکه دستمان خالی بود اما تیم پیکان را به خوبی آنالیز کردیم و می دانستیم آنها انتحاری بازی می کنند و توانستیم گل بزنیم. نیمه دوم خوب بازی کردیم و در نهایت بازی را با برد به پایان بردیم. در مجموع بازی به صورتی نبود که بگوییم کفه ترازو به سمت یک تیم بود و با شرایطی که داشتیم تیم ما  کار بزرگی انجام داد. 

در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم خود داریم 

نکونام درباره اینکه بازیکنی برای نیم فصل دوم در نظر دارد، بیان کرد: بله صددرصد ما از اکنون که بازی مان تمام شد به دنبال تقویت تیم خود هستیم . بازیکنانی که می خواستیم در نیم فصل اول جذب کردیم و در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم داریم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم تا بتوانیم بهتر ادامه بدهیم. 

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: نتایج باید بهتر می بود و اشتباهاتی که رخ داد باعث شد که در این جایگاه باشیم. رتبه ما تک رقمی است و بدون توجه به اشتباهات، اتفاقاتی که رخ داد باعث شد رتبه مان در اینجا باشد  و در کل عملکرد تیم ما خوب بود. 

او درباره بحثی مطرح کردند که تعلیق فوتبال جدی است، خاطر نشان کرد:  با کسی صحبت نمی کنم چرا که  نگاه فوتبالی دارم و اتفاقی نباید برای فوتبالمان رخ بدهد.  فوتبال ما راهش را درست می رود و جام ملتهای آسیا نزدیک است و انشاالله بتوانیم در این رقابتها نتایج خوبی بگیریم و در سکوی قهرمانی قرار بگیریم . همچنین در نهایت  بتوانیم دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در جام ملتها به موفقیت دست یابد. 


بیشتر بخوانید: تقابل پیکان نصفه نیمه با شاگردان نکونام/ جادوی کریمی برای فرار از قعر جدول مقابل استقلال


انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.