سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح گردشگری «بند الماس» اردبیل با تاکید بر ایجاد باغ ملی بررسی شد

با حضور نمایندگان دستگاه های متولی، طرح گردشگری بند الماس اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل  ظهر امروز در جلسه کمیته کارشناسی بررسی طرح جامع گردشگری بند الماس، به مطالعه طرح با تاکید بر ایجاد باغ ملی توسط اداره کل در دستور کار قرار گرفته و انجام آن به مشاور سپرده شده است.

وی افزود: منطقه گردشگری تعریف شده در بند الماس در 82.7 هکتار تعریف شده و علاوه بر جنگل کاری، کاربری های مختلف از جمله توریسم کشاورزی، واحدهای اقامتی، صنایع دستی، سوارکاری و توریسم ورزشی، خدمات میان راهی و خدمات تجاری و پذیرایی در نظر گرفته شده است.

فلاحی با بیان اینکه این منطقه گردشگری در فاصله 10 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است، گفت: انتظار می رود کاربری های متمایز در این پروژه تعریف شود و به نیاز مسافران ورودی به اردبیل از سایر استان ها پاسخ مطلوب داده شود.

مدیر کل میراث  فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی اداره کل رونق گردشگری زمستانی است که انتظار می رود پروژه های جدید گردشگری نقش و برنامه خود در توسعه زمستان بیدار را اعلام کنند.

در این جلسه معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز مطالعه طرح گردشگری را با هدف ارائه بسته های مناسب سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران عنوان کرد.

ناصر محمودی ادامه داد: با توجه به اینکه تقاضاهای متعددی جهت سرمایه گذاری در این منطقه طرح شده ضروری است مطالعه جامع و نقشه راه توسط مشاور ارائه شود.

انتهای پیام/ع

 طرح گردشگری بند الماس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.