سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدیده محکوم به ماشین سواری

پدیده مشهد فردا محکوم به شکست ماشین سازی تبریز است تا بتواند همچنان در جمع مدعیان قهرمانی نیم فصل باقی بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم فوتبال پدیده درحالی فردا به‌مصاف تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌رود که پیروزی در این بازی می‌تواند مشهدی‌ها را همچنان در کورس قهرمانی نیم‌فصل نگه دارد.

پدیده ۲۹ امتیازی فردا میزبان تیم ۱۳ امتیازی ماشین‌سازی است و این درحالی است که ۲ رقیب جدی پدیده برای کسب عنوان قهرمانی هم در این هفته به‌مصاف هم می‌روند؛ نتیجه مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که روز یکشنبه برگزار می‌شود، به‌شدت در سرنوشت پدیده برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل تأثیر‌گذار است.


اگر پدیده برنده بازی فردا در مشهد باشد، با ۳۲ امتیاز، صدرنشین یکه‌تاز لیگ می‌شود و شکست سپاهان یا تساوی بین پرسپولیس و سپاهان که نتیجه‌ای محتمل به نظر می‌رسد، شاگردان گل‌محمدی را به هدف بزرگ خود نزدیک‌تر خواهد کرد.


البته برای رسیدن به این هدف، پدیده مانع دیگری به نام استقلال را هم در هفته آخر پیش‌رو خواهد داشت؛ اما فراموش نکنیم که جدال پرسپولیس با پارس جم جنوبی و سپاهان با استقلال خوزستان در اهواز هم چندان ساده نیست و شاید یک تساوی با استقلال هم برای قطعی‌کردن قهرمانی پدیده کافی باشد.

مهاجری در مقابل تیم سابق

تقابل سرمربی تیم ماشین‌سازی با پدیده مشهد از جذابیت‌های بازی فردا در ورزشگاه امام‌رضا (ع) خواهد بود؛ محمدرضا مهاجری که ۲ فصل سر‌مربی پدیده بوده و روز‌های تلخ و شیرین زیادی را در فوتبال مشهد داشته است، روز جمعه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که به او فرصت سرمربیگری در لیگ برتر را برای اولین‌بار داد.


مهاجری در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم هدایت پدیده را برعهده داشت و با توجه به مشکلات و نا بسامانی‌های موجود، نتایج خوبی را به دست آورد.


سال گذشته هم مانند امسال پدیده با مهاجری شروع خوبی داشت؛ سرمربی کنونی ماشین‌سازی سال پیش در پدیده اگر گرفتار ماجرای کسر امتیاز نمی‌شد، شاید می‌توانست رتبه بسیار خوبی را با پدیده به ارمغان بیاورد؛ اما شانس با این مربی و شاگردانش یار نبود.


حالا مهاجری در حالی با ماشین‌سازی به مشهد سفر می‌کند که انگیزه زیادی برای شکست‌دادن تیم یحیی گل‌محمدی دارد؛ تیم او هفته گذشته بعد از ۷ هفته نباختن مقابل پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی گل خورد و در این شرایط تیم تبریزی برای کسب دومین پیروزی فصل خود تلاش خواهد کرد؛ مسئله مهمی که در هفته‌های گذشته تیم رضا مهاجری را اذیت کرده، وجود مصدومان پرتعداد در ترکیب این تیم است.


ماشین‌سازی که در ابتدای فصل به‌دلیل مسائل مالکیتی زمان زیادی را از دست داد، امسال از نظر تعداد بازیکن در مضیقه بوده و حالا در آخرین بازی نیم‌فصل اول مهاجری امیدوار است باوجود مصدومان زیاد با استفاده از بازیکنان جوان بار دیگر به موفقیت برسد و به تعطیلات برود؛ ماشین‌سازان در برنامه خود جذب چند بازیکن را برای نیم‌فصل گنجانده‌اند و امیدوارند با گذر موفق از دیدار با پدیده بتوانند نیم فصل دوم را با روحیه‌ای متفاوت آغاز کنند.


اگر حمایت‌های مسئولان نبود، چیزی از پدیده نمی‌ماند!


مدیر تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر حمایت‌های مسئولان شهری و استان نبود، چیزی از تیم پدیده باقی نمی‌ماند.

مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام باشگاه پدیده، درباره حل مشکلات مالکیتی تیم گفت: خوشبختانه در این چند وقت اخیر همه مسئولان شهری و استانی از تیم پدیده حمایت داشتند؛ اگر حمایت‌های مسئولان شهری و استان نبود، چیزی از تیم پدیده باقی نمی‌ماند.

وی افزود: چند روز قبل با آقای کلایی، شهردار منتخب مشهد، صحبت کردم و با توجه به نگاه خوب ایشان به مقوله ورزش و نگاه حمایتی اعضای شورای شهر حتم داریم که بازهم اتفاقات خوبی برای تیم رخ خواهد داد؛ درحال‌حاضر هم یزدان‌پناه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها، واقعا پای‌کار تیم است و کمک‌های خوبی را به تیم داشته‌اند.

قائم‌مقام تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد، این است که امسال همه مسئولان برای کمک به تیم پدیده قدم جلو گذاشته‌اند، برای تعیین وضعیت نهایی مالکیت تیم هم با آقای میرزایی، سرپرست استانداری خراسان رضوی، صحبت‌های خوبی انجام شده و منتظریم تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. به‌هر‌حال ایشان هم، چون از ابتدا پیگیر این موضوع بودند، کاملا نگاه حمایتی دارند.

 

رسولیان، مدیرکل اقتصادی استانداری، نیز در پیشبرد کار تیم واقعا تأثیرگذار بوده‌اند و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد.

وی درباره مشکل زمین تمرین تیم نیز گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم زمین مناسبی را برای تمرینات پیدا کنیم. درحال‌حاضر نیز زمین تمرینی ما در منزل‌آباد با توجه به مدت زیادی که از این زمین استفاده کردیم، دیگر شرایط مناسبی برای تمرینات ندارد و امیدوارم مسئولان استانی و شهری مشهد درخصوص زمین تمرین هم ما را یاری کنند. وی افزود: آنچه مهم است، این است که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی و بازیکنان تیم همه تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت و شادی دل مردم انجام می‌دهند، اما متأسفانه ما در بخش سخت‌افزاری که مهم‌ترین آن زمین تمرین است، هنوز با مشکل روبه‌رو هستیم.

 

دیدار پدیده و ماشین سازی فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//ع.ع

 

میزبانی از ماشین سازی در امام رضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.