سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان مه ولات:

توجه به آسیب های اجتماعی و ریشه یابی آنان باید در اولویت قرار گیرد

امام جمعه شهرستان مه ولات گفت: توجه به آسیب های اجتماعی و ریشه یابی آنان باید در اولویت قرار گیرد و با کمک گرفتن از اهل فن این حوزه نسبت به رفع آن قدم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام میری امام جمعه شهرستان مه ولات در نشست بررسی آسیب های اجتماعی و بررسی مشکلات روستای عبدل آباد مه ولات گفت: برگزاری اینگونه نشست ها با حضور پررنگ جوانان و فعالان فرهنگی می تواند گره آسیب های اجتماعی را باز کند.
 
وی افزود: توجه به آسیب های اجتماعی و ریشه یابی آنان باید در اولویت قرار گیرد و با کمک گرفتن از اهل فن این حوزه نسبت به رفع آن قدم برداشته شود.

حجت الاسلام میری  اظهار داشت :مسئولین موظف هستند با برنامه ریزی منسجم در راستای شناسایی و در ادامه رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی حرکت کنند و این امر با تعامل مسئولین مربوطه با جوانان و نخبگان این عرصه محقق خواهد شد.
 
حجت الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات نیز در این نشست گفت: مساجد باید محور حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی باشد، دوری از مساجد آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد.

وی  با تاکید بر اینکه در کشور به مقوله فرهنگ بها کافی داده نمی‌شود، اظهار داشت: متاسفانه در امور اجرایی کشور مظلوم‌ترین بخش اختصاص اعتبارات ناچیز به امور فرهنگی است که با این روال مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار مشکل خواهد بود.


وحدت رویه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

 
جواد فلاح عضو شورای روستای عبدل آباد در این مراسم با بیان اینکه استقبال مردم روستا از مراسمات مذهبی بسیار خوب است، گفت: داشتن اتحاد اهرمی است که در مرتفع کردن آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی افزود : برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و فعالان فرهنگی روستا در روند رفع کردن آسیب‌های اجتماعی و مشکلات روستا نقش مهمی را ایفا می‌کند.
 
فلاح تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و بها دادن به آن رشد و توسعه جامعه را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام// م. م
 


نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در عبدل آباد مه ولات برگزار شد

برچسب ها: مساجد ، اخبار فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.