سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

اعتبارات پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد 9 درصد افزایش یافت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اعتبارات پژوهشی امسال این استان پنج میلیارد و 500 میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،علی محمد احمدی  در نشست کارگروه پژوهش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج  گفت: این میزان اعتبار در سال گذشته چهار میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اهمیت، ضرورت و جایگاه ارزنده پژوهش و نقش قابل ملاحظه آن در توسعه جامعه، افزود: تمامی مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقوله تحقیق و پژوهش دغدغه بیشتری داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار انجام پژوهش های کاربردی، مأموریت گرا و تقاضامحور در این استان شد.

احمدی بیان کرد: مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد برای برپایی مطلوب نمایشگاه و اجرای در خور شأن برنامه های هفته پژوهش امسال در شهر یاسوج مرکز این استان ضروری است.

وی عنوان کرد: تجهیز و آماده سازی محل برپایی نمایشگاه هفته پژوهش امسال در شهر یاسوج به بخش خصوصی و شرکت نمایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد واگذار شود.

احمدی ابراز داشت: دانشگاه یاسوج تا چهار روز آینده اطلاعات لازم در زمینه کمبودها، مکان و هزینه برپایی نمایشگاه هفته پژوهش امسال و دستگاه های اجرایی متقاضی شرکت در آن را جمع بندی نهایی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اطلاعات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

احمدی اظهار داشت: اقدام های پژوهشی و فعالیت های حوزه علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه های هفته پژوهش هر سال این استان عرضه می شود و به همین دلیل نیز اهمیت چشمگیری دارد.

 انتهای پیام/غ

افزایش اعتبارات پژوهشی

برچسب ها: پژوهش ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.