سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه:

مقابله با جنگ اقتصادی نیازمنداستمرار حمایت از تولید است/در شرایط کنونی در حوزه فردی و اجتماعی نیازمند توانمند سازی اقتصادی هستیم

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند حرکت انقلابی، استمرار حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمدباقر الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در جمع فعالان حوزه صنعت در مشهد گفت: امروز برای غلبه بر مشکلات و حل مسائل موجود نیازمند یک اقدام جمعی در تمامی حوزه‌ها بویژه در حوزه اقتصادی هستیم و براین اساس تعامل مثبت، منطقی و قانونی وارد کنندگان و صادرکنندگان می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند.
 
وی افزود :در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز باید توجه ویژه‌ای به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم احتمالی وجود داشته باشد.
 
الفت تصریح کرد: یکی از مهمترین راهبرد‌های قوه قضائیه با محوریت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از تولید داخلی و فعالیت‌های سالم اقتصادی در قالب‌های مختلف، تخصصی است.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: باید افزایش صادرات به عنوان یک ضرورت غیرقابل انکار مورد توجه فعالان عرصه صنعت قرار گیرد و در این زمینه تمامی مسئولان در چهارچوب موازین قانونی باید تسهیلات لازم در این زمینه را فراهم کنند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به لزوم توانمند سازی اقتصادی جامعه گفت: در شرایط کنونی در حوزه فردی و اجتماعی نیازمند توانمند سازی اقتصادی هستیم سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های بخش خصوصی می‌توانند به صورت مؤثر نقش آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر یکی از مواردی است که همواره مورد تأکید بوده و در کنار آن باید نقاط قوت اقتصادی از جمله در زمینه نظارت بر واردات و افزایش صادرات کالا‌های ایرانی احصاء و مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام // ف. م
 

گفته‌های معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در مشهد

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.