سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ۱۶۶۶ و تسهیل ارتباط مردم با بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت:با راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ ارتباط مردم با سازمان بیمه سلامت تسهیل یافت.

اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : طبق مصوبه دولت در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، دستگاه ها مکلف شدند بخشی از وظایفی که زمینه ارائه آن از طریق سامانه های الکترونیکی فراهم است را از این طریق ارائه دهند.
وی افزود : در این راستا سازمان بیمه سلامت ایران سامانه ای را تحت عنوان 1666 در مردادماه سال جاری راه اندازی کرد که وظیفه آن پاسخگویی به درخواست های مردم، بیمه شدگان و شرکای کاری و تسهیل ارتباط آنها با مدیران این سازمان است.

اربابی گفت: مردم در تماس با سامانه 1666 درخواست های مرتبط با وظایف سازمان بیمه سلامت را به اپراتورها ارائه می دهند و این درخواست ها به تناسب موضوع بررسی می شود  و اگر فردی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشد در همان لحظه مشاوره لازم از طریق کارشناس به متقاضی ارائه می شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود  : در این سامانه یک کد رهگیری به فرد تماس گیرنده برای پیگیری درخواست یا شکایت ارائه می شود.

وی اظهار کرد:اگر ‏هم استانی ها ‌بخواهند از نشانی دفاتر پیشخوان یا داروخانه‌های طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی یا بیمارستان‌ها در شهرهای مختلف استان اطلاع پیدا کنند، می‌توانند ‏با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند. 

اربابی بیان کرد : همچنین اگر فردی بخواهد دفترچه بیمه سلامت ایرانیان بگیرد و از مدارک مورد نیاز و هزینه‌های آن ‏آگاهی نداشته باشد، می‌تواند از این سامانه اطلاعات لازم را کسب کند.‏

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت:  مدیران اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی هر دو هفته یک بار در روزهای دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 همزمان با کلیه مدیران ادارات کل بیمه سلامت در سطح کشور به صورت مستقیم از طریق این سامانه پای صحبت‌های مردم نشسته و با بیمه شدگان گفت‌ وگو می‌کنند.

انتهای پیام/غ

تسهیل ارتباط مردم با بیمه سلامت از طریق سامانه ۱۶۶۶ 

برچسب ها: بیمه سلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.