سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل بانوان استانداری آذربایجانغربی با خانواده بانوی کارآفرین مهابادی

مدیرکل بانوان استانداری آذربایجانغربی با خانواده بانوی کارآفرین مهابادی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،خانم خیال عبدالله زاده، بانوی کارآفرین ملی جمعه گذشته بر اثر بیماری درگذشت.

در این دیدار خانم تاج فر، مدیر کل بانوان استانداری آذربایجانغربی، با بیان اینکه خانم خیال عبدالله زاده بانوی کارآفرینی است که درحین کارآفرینی مادر بودن را هم برای همه معنا کرده است گفت: هفته قبل مراسمی برای تجلیل از مادران نمونه استانی برگزار شد که این بانوی کارآفرین مهاباد هم به خاطر زحماتی که در عرصه‌های مختلف کشیده و موفقیت‌های بسیاری را بدست آورده بود به عنوان یکی از مادران نمونه معرفی شده بود، اما به دلیل مرگ ناگهانی نتوانست درمراسم حضور پیداکند به همین دلیل امروز برای عرض تسلیت دوباره و اهدای لوح بعنوان مادر نمونه استان به دیدار خانواده این بانوی موفق آمدم.

مدیرهماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان هم در این دیدار گفت:معرفی بعنوان کارآفرین برترکشوری در رشته کشاورزی شاخه تولید و توزیع گیاهان دارویی از مهمترین افتخارات خانم عبدالله زاده است.

خانم احمدیان افزود: او مدیرعامل کشاورزان خبره، عضو انجمن گیاهان دارویی استان آذربایجانغربی و مدیر باشگاه دختران روستایی مهاباد بود.

خانم خیال عبدلله زاده، بانوی کارآفرین پس از یک ماه تحمل درد و رنج بیماری در سن ۵۶ سالگی دارفانی را وداع گفت و روزجمعه نهم آذر ماه در زادگاهش روستای حمزه آباد با حضور پرشور مردم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ه

دیدار با خانواده بانوی کارآفرین مهابادی

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.