سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه بهزیستی به مناسبت هفته جهانی ایدز

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به هفته جهانی ایدز، گفت: برنامه بهزیستی به این مناسبت استقرار پایگاه‌های سیار برای انجام تست اچ. آی. وی و مشاوره در خصوص این بیماری است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به هفته جهانی ایدز، گفت : به مناسبت هفته جهانی ایدز پایگاه‌های سیار ایدز توسط مراکز کاهش آسیب تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه در سطح شهر کرمانشاه با شعار جهانی " برای آگاهی از سلامت خود من هم آزمایش اچ. آی. وی می‌دهم" استقرار یافته اند.

وی گفت : در این پایگاه‌ها علاوه بر انجام تست رایگان و فوری اچ. آی وی. اطلاع رسانی و همچنین مشاوره‌های لازم در خصوص این بیماری به افراد داده می‌شود.

قادری گفت : هدف از اجرای این طرح این است که به صورت فراگیر در جامعه مطرح شود که ایدز یک بیماری است و مبارزه با آن نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود : در این پایگاه‌ها همچنین از سوی بهزیستی خدمات کاهش آسیب از جمله توزیع بسته‌های بهداشتی برای افراد دارای رفتار‌های پرخطر ارائه می‌شود و بهزیستی بعد روانی-اجتماعی افراد مراجعه کننده را بر عهده دارد که در این راستا با راه اندازی باشگاه مثبت بهزیستی فعالیت‌هایی در جهت آگاه سازی و حمایت از مبتلایان به بیماری ایدز انجام می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

استقرار پایگاه‌های سیار ایدز در سطح شهر کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.