سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یگانه‌مجد: داور عامل شکست تبریزی‌ها نبود/ یک بازیکن باید اخراج می‌شد

ناظر دیدار دو تیم شهرداری تبریز و سایپا درباره حواشی این مسابقه گفت: من فکر می کنم خود بازیکنان در شکست تیشمان موثر بودند نه داور این بازی.

خلیل یگانه مجد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی دیدار دو تیم والیبال سایپا و شهرداری تبریز و اعتراضاتی که دو تیم به ویژه تیم میهمان (شهرداری تبریز) به نحوه داوری داشت، گفت: بازی دو تیم بازی دیدنی و جذابی بود که فراز و نشیب زیادی نیز داشت و دو تیم در ست‌های اول و دوم و چهارم بسیار نزدیک به هم پیگیری می‌کردند.

یگانه مجد افزود: دو تیم برای پیروزی می‌جنگیدند و به همین دلیل جذابیت و حساسیت مسابقه بسیار زیاد بود.

ناظر این مسابقه درباره اینکه تبریزی‌ها در بسیاری از صحنه ها به داور معترض بودند و عامل شکست تیم خود را نیز داوری می‌دانستند، گفت: در مسابقات والیبال اصولا مشکلاتی از نظر داوری وجود دارد و اصلا در تمام مسابقات ورزشی شاهد اشتباهات داوری هستیم. با این حال نمی توان گفت که داور مسابقه روی نتیجه تاثیر داشت.

وی خاطر نشان کرد: اگر اشتباهی از سوی داوران رخ داده است ما بر آن صحه نمیگذاریم و البته تایید هم نمی‌کنیم. سوال من این است چرا یک بازیکن تیم در دقایق حساس اشتباه می کند و موجب شکست تیمش و از دست رفت امتیاز می‌شود؟ همین مشکل برای داور نیز وجود دارد و ممکن است اشتباهی از وی سر بزند.

یگانه مجد با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری جزیی از مسابقات ورزشی است و این جمله کلیشه ای واقعیت دنیای ورزش حرفه ای است، افزود: من فکر می‌کنم داور این مسابقه نیز یکی دو مورد اشتباه داشت اما به جرات باید بگویم که خود بازیکنان در این اشتباهات دخیل بودند. این که تا یک توپ اوت می شود بازیکنان به سمت داور هجوم می برد درست نیست.

وی افزود: داور باید مقابل این اعتراضات پرقدرت تر ظاهر می شد. البته کارت زرد داده شد اما یک مورد حتی نیاز به اخراج بازیکن معترض بود. اگر این اتفاقات از سوی داور لحاظ می شد قطعا ما شاهد این حواشی در پایان بازی نبودیم.


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری


انتهای پیام/

یگانه مجد از وضعیت داوری بازی سایپا و تبریز گفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.