سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شهری و روستایی شهرستان حمیدیه برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستایی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه و جمعی از مسئولان مربوطه استان خوزستان و این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستایی با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، معاون بهره برداری اداره آبفار استان، نماینده آب و برق استان، بخشدار مرکزی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیر اداره برق حمیدیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان آبفار با اشاره به کارهای انجام شده، خبر از اتمام و افتتاح پروژه های آب شرب روستایی و همچنین رفع مشکلات روستاهای چمیم، شارطاق ۲ و کوهه ۱ و ۲ دادند.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده، خواستار توجه بیش از پیش در راستای رفع مشکلات آب شرب روستای 2 بخش شد.

وی در ادامه به وضعیت آب شرب روستاهای پایین دست بخش مرکزی و گمبوعه اشاره کرد و بر اتمام پروژهای آبفار و افتتاح پروژه های جدید، جهت بهرمندی مردم این دو بخش از نعمت آب شرب سالم تاکید نمود.

هاشمی در پایان رفع مشکلات آب و فاضلاب شهری را مهم برشمرد و بیان کرد: طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری و پیگیری جهت اختصاص اعتبار اجرای آن در حال اتمام است.

گفتنی است؛ در این جلسه نماینده سازمان آب و برق استان گفت: به منظور پایدار شدن آب شرب شهری و روستایی، 4 خط آب الغدیر به طول 15 کیلومتر و با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به شهرستان حمیدیه احداث می شود.

برگزاری جلسه مشکلات آب شرب روستاها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.