سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش«دزدها به چه می اندیشند؟!» در اصفهان

نمایش «دزدها به چه می اندیشند؟!» به کارگردانی پویان عطایی از روز پنج شنبه 15 آذرماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان (تماشاخانه ماه در خیابان استانداری، گذرسعدی ) به روی صحنه می رود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایش در ساعت۱۹ هر شب از15 آذر الی 7 دیماه به روی صحنه خواهد رفت و افتتاح این نمایش نیز با حضور پیشکسوت تئاتر اصفهان بیژن گنجعلی و همچنین بازیگر و کارگردان تئاتر امید نیاز انجام خواهد شد.

نویسنده نمایشنامه «دزدها به چه می اندیشند» کیوان میرمحمدی است و در این نمایش هاله رنجبرو بهنام شمسایی نقش آفرینی کرده اند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مریم دوستی ایرانی مشاورکارگردان، فوژان غفوریان دستیارصحنه، لیلا شریفی و آذربهارلو امور تبلیغات ، عرفان رحیم زاده و محمدرضا شیروانی ساخت دکور، مهشاد فرامرزی روابط عمومی، آرش جانثاری ساخت تیزر، محمدعلی عمادی طراح پوستر و بروشور، ریحانه سلطانی و علی عابدی عکاس، پویان عطایی طراح صحنه و نور اشاره کرد.

پویان عطایی کارگردان این نمایش گفت : «دزدها به چه می اندیشند؟!» کاری از گروه تئاتر میعاد جوان است و با این موضوع که هیچ وقت راجع به هیچ کس زود قضاوت نکن ساخته شده است، داستان این تئاتر در موقعیت شکل می گیرد و اولین اجرای ماست.

وی افزود: سوژه این نمایش به روز است و متن آن جایزه چاپ نشر افرا را از آن خود کرده است، در این نمایش آدم ها نمایش ما را قضاوت می کنند و آدم های نمایش نیز شما را به عنوان مخاطب قضاوت می کنند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش از سایت www.ghisheh8.com  بلیط تهیه فرمایند.

انتهای پیام/م

نمایش«دزدها به چه می اندیشند؟!» از فردا شب به روی صحنه می رود

برچسب ها: تولید فیلم ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.