سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوشان فوتبال ایران زیر بلندترین پرچم کشورمان سوگند یاد می‌کنند

تفاهم نامه فدراسیون فوتبال ایران با شرکت نوسازی اراضی عباس آباد برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم امضا تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال ایران و شرکت نوسازی اراضی عباس آباد امروز (چهارشنبه) با حضور مهدی تاج (رئیس فدراسیون) غلامحسین زمان آبادی (مشاور فرهنگی فدراسیون) و محمد حسین حجازی (مدیرعامل شرکت) برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین محور‌های این نشست انجام شدن اقدام‌های فرهنگی مدنظر فدراسیون فوتبال در امکانات اراضی عباس آباد، برگزاری مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان به رقابت‌های بین المللی و سوگند یاد کردن زیر بلند‌ترین پرچم ایران است که در این مجموعه وجود دارد. برهمین اساس قرار است در صورت فراهم شدن شرایط اعضای تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات مراسم بدرقه خود را برگزار کنند.

طبق برنامه‌هایی که کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته است بازیکنان تیم‌های ملی ایران می‌توانند از مراکز تفریحی و سینما‌های موجود در این مجموعه استفاده کنند.

همچنین در زمان برگزای اردو‌های تیم ملی قرار است برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه انجام شود. از طرفی در زمان برگزاری دیدار‌های حساس ملی قرار است پرچم مخصوص فدراسیون فوتبال و تیم ملی کنار پرچم ایران برافراشته شود تا همه مردم متوجه برگزاری این بازی شوند.

انتهای پیام/

مفاد تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال ایران و شرکت نوسازی اراضی عباس آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.