سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسقف شدن ۲ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی آسیب دیده زلزله در سرپل ذهاب

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، از مسقف شدن ۲ هزار و ۶۳۲ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله ۷.۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان پارسال در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید یونس شریفی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت : عملیات اجرای فونداسیون ۲ هزار و ۷۴۵ واحد، اسکلت بندی ۲ هزار و ۶۷۵ واحد، دیوارچینی ۲ هزار و ۵۷۱ واحد و عملیات نصب درب و پنجره ۲ هزار و ۴۲۹ واحد مسکونی در روستا‌های سرپل ذهاب از سوی بنیاد مسکن استان همدان به عنوان ستاد معین ساخت و ساز پایان یافته است.

وی اظهار داشت : با صاحبان چهار هزار و ۱۲۲ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله پارسال به منظور پرداخت تسهیلات تعمیری، انعقاد قرارداد شده که به چهار هزار و ۲۵ واحد تسهیلات پرداخت شده و تعمیرات این واحد‌ها پایان یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: خوشبختانه تمام واحد‌های احداثی زلزله سال گذشته در مقابل زلزله ۶.۴ ریشتری چهارم آذر امسال به خوبی مقاومت کرده و هیچ آسیبی ندیده اند.

شریفی اضافه کرد: در راه خدمت به مردم ادای وظیفه خواهیم کرد و تا پایان کار بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم سرپل ذهاب خواهیم بود.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای بازسازی این مناطق می‌گذارد و در این میان مشارکت و همکاری مردم نیز می‌تواند روند بازسازی را تسریع بخشد.

 

 

انتهای پیام/د

پایان عملیات اجرای فونداسیون ۲ هزار و ۷۴۵ واحد در سرپل ذهاب

 

برچسب ها: ساخت ، مصالح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.