سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاپان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل

سی و هشتمین دوره مسابقات پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز باحضور شرکت کنندگان پایور و وظیفه درسالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام عباس ابوالحسنی، رئیس اداره عقیدتی ‌سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و هشمتین دوره قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل اظهار داشت: مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش در اردبیل برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود و قاریان وحافظان ممتاز کشوری در آن حضور داشتند.

رئیس اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با اشاره به این که در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 280 نفر از یگان‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: این افراد از مسابقات 5 منطقه انتخاب شده‌اند.

وی افزود: پس از پایان مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش 90 نفر انتخاب شدند و به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم که دی ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.

فرمانده تیپ 40 متحرک ارتش اردبیل نیز با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و رضایت شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

سرهنگ کریم چشک از برنامه‌ریزی برای تداوم مسابقات قرآن کریم در بین کارکنان ارتش در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اولویت ما ارج نهادن به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.

وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و خنثی‌کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

امیر نوذر نعمتی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

ارتش در سخت ترین لحظات، خدمات سرنوشت سازی داشته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین لحظات، خدمات سرنوشت‌سازی داشته و ما به این ارتش افتخار می‌کنیم و ما قدردان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

آیت‌الله سیدحسن عاملی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان به امنیت مثال‌زدنی دست یافته است.

وی تصریح کرد: دنیا روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است که علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به خود افتخار می‌کند که میزبان قدوم قاریان و حافظان قرآن کریم از ارتش جمهوری اسلامی ایران است و از این که مسابقات به صورت باشکوه برگزار شد خوشحالیم و از مسئولان برگزاری این مسابقات و تیپ 40 متحرک ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم از نفرات برتر سی و هشمتین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: ارتش ، مسابقات قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.