سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوار: تکواندوکاران جوان جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را دادند

سرمربی تیم ملی تکواندو ارتش‌ها گفت: هوگوپوشان جوان با قهرمانی در جهان ثابت کردند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

محمد رضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی ایران در این مسابقات بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها با یک تفاوت خاص برگزار شد. پیش از آغاز مسابقات اعلام کردند که امتیازات تیمی حذف می‌شود و برای کسب عنوان قهرمانی تعداد مدال‌های طلا اهمیت دارد و همین موضوع حساسیت دیدار‌ها را دو چندان کرد.

او ادامه داد: ما با یک تیم جوان عازم این مسابقات شدیم و کسب ۳ مدال طلا و یک نشان برنز و ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان ثابت کرد که می‌توان به ورزشکاران جوان عتماد کرد و آن‌ها به خوبی پاسخ این اعتماد را دادند.

سرمربی تیم ملی درباره بحث داوری عنوان کرد: بحث داروی مانند مسابقات جهانی نبود که افراد از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شوند و هر کشوری می‌توانست یک داور را همراه خود به مسابقات اعزام کند و این موضوع کیفیت داوری را کاهش داد، اما مشکلی در امر قضاوت نداشتیم.

او افزود: پیش از اعزام به این مسابقات اردو‌های متعددی را برگزار کردیم تا از ۸۰ تکواندوکار دعوت شده به ترکیب نهایی رسیدیم. در این مدت ۳ مرحله مسابقه انتخابی گذاشتیم تا بهترین نفرات راهی رقابت‌ها شوند.

زوار تصریح کرد: متاسفانه مرتضی شیری از ناحیه زانو آسیب دید و قبل از اعزام مجبور شدیم ترکیب را تغییر دهیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستیم مدال دیگری را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان گفت: عملکرد ملی پوشان ما به گونه‌ای بود که مسئولان برگزاری این مسابقات عنوان بهترین و فنی‌ترین تکواندوکار را به وورزشکار ما دادند و من به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شدم که این اتفاق برای اولین بار برای تیم ملی ایران رخ داد.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: نتایج ضعیف در جاکارتا مانع حضور ما در گرندپری شد/علیزاده به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد

خوانساری: غیبت داوران بین المللی در لیگ تکواندو مشکل ساز شده است

میرحسینی: رقم قرارداد‌های بانوان ملی پوش در لیگ برتر تکواندو نصف مردان است


انتهای پیام/

اظهارات زوار درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در رقابت‌های ارتش‌های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.