سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ناپایداری های جوی از فردا

ناپایداری های جوی از اواخر وقت فردا در خراسان جنوبی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی برای 24 ساعت آینده تغییرات عمده ای در جو استان رخ نمی دهد و پدیده غالب در این مدت افزایش موقت ابر خواهد بود.

وی افزود: با نفوذ جریانات ناپایدار جوی به منطقه شرق کشور از اواخر وقت پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده در استان علاوه بر افزایش سرعت وزش باد و وقوع گرد و خاک، افزایش متناوب ابر، بارش باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات با احتمال بارش تگرگ و تشکیل مه پیش بینی می شود.

لطفی با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز جمعه و در نیمه شمالی استان قابل پیش بینی است، گفت: فردا به طور نسبی یک تا دو درجه دما افزایش می یابد و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده با تقویت تدریجی سامانه پرفشار جوی روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان افزود:در شبانه روز گذشته سربیشه با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و طبس با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

وی اظهار کرد:تغییرات دمایی مرکز استان نیز در این مدت بین یک و 19 درجه سانتیگراد بوده است که پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز با یک درجه کاهش به 18 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

انتهای پیام/غ

افزایش موقت ابر طی 24 ساعت آینده 

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.