سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی احتیاطی در رانندگی حادثه آفرید

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: برخورد ۲ وانت تویوتا در محور چابهار-کنارک یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۹۰ محور" چابهار-کنارک " فرعی "زرآباد"، به مرکز مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی به محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص یک دستگاه وانت تویوتا به علت بی توجهی به جلو با یک دستگاه وانت تویوتا دیگر که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده وانت تویوتا مقصر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این حادثه مرگبار از رانندگان خواست در هنگام رانندگی توجه کافی را به جلو داشته و در صورت خستگی و خواب آلودگی در مکان مناسب توقف کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در محور چابهار-کنارک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.