سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت:

بودجه ۹۸ را فردا به مجلس تحویل می‌دهیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت طبق قانون به وظیفه خود عمل می‌کند، گفت: فردا (پانزدهم آذرماه) قرار است بودجه ۹۸ را به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز چهارشنبه 14 آذر ماه در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: آنچه که بخش قابل توجه ارز سال آینده است، ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی، دارو و نهادهای کشاورزی با ارز ۴۲۰۰ تومان است و پیش بینی می شود که از طریق سامانه نیما عمل شود.

نوبخت گفت: اینها همه پیش بینی‌هایی است که هیچ کدام در بودجه لحاظ نمی‌شود اما برای محاسبات ما مبنا قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص ارقام بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: همه این موارد را صبح فردا پانزدهم آذرماه که قرار است بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم، توضیح خواهم داد. هرچند نمایندگان محترم برای کاری مهم تر که آن سرکشی از حوزه‌های انتخابی خودشان است تا ۱۰ روز آینده جلسه علنی در مجلس نخواهند داشت، دولت طبق قانون به وظیفه خود عمل می‌کند تا لایحه بودجه را در زمان تعیین شده به مجلس ارائه کند.

وی گفت: دولت با تلاش فراوانی که در این مدت داشت و جلسات متعددی چه در داخل دولت و چه در سازمان برنامه و بودجه انجام شد و در نهایت لایحه بودجه را در ۱۴ جلد تنظیم کرده است.  فردا این لایحه را تقدیم مجلس خواهیم کرد و هر زمان جلسه رسمی مجلس آغاز شود، رئیس جمهور در مراسمی که برای ارائه بودجه برگزار خواهد شد، صحبت های خود را در این خصوص مطرح خواهند کرد.

نوبخت خبر داد: فردا در سازمان برنامه و بودجه از ۱۴ جلد لایحه بودجه رونمایی می‌شود و بنده به تفصیل آنجا در خصوص لایحه بودجه صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
لااقل حقوق همه بازنشستگان تامین اجتماعی را 50درصد اضافه بکنید .