سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ،

آسفالت باید مشمول استاندارد اجباری شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت:کارخانه‌های تولید آسفالت باید مشمول استاندارد اجباری شوند تا کیفیت این محصول ارتقا یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: آسفالت، مشمول استاندارد اجباری نیست، اما باید در کارگروه تخصصی استانداردسازی مطرح شود.

فرخزاد گفت: پیش از این ضمانت کار پیمانکاران آسفالت برای حسن اجرای کار یک سال بود که در حال حاضر به دو سال افزایش یافته است و با توجه به افزایش قیمت قیر و کمبود اعتبار، به دنبال افزایش آن به پنج سال هستیم.

وی اضافه کرد: اگر حادثه‌ای همچون زلزله‌ای اتفاق بیفتد، دولت مسئول رفع مشکلات است بنابراین استانداردسازی بخش بتن ضروری است.

معاون استاندار همچنین با بیان اینکه قزوین از استان‌های پیشرو در حوزه پسماند است، افزود: پسماند ۲۰ شهر و ۲۴۰ روستا به صورت متمرکز در مجموعه پسماند محمدآباد جمع آوری می‌شود، ولی باید برای جمع آوری پسماند الموت شرقی و غربی و طارم مکان‌های دیگری تعریف شود.

فرخزاد ابراز امیدواری کرد با تعیین یک یا دو نقطه در این محدوده‌ها و استفاده از تسهیلات بانکی یا اعتبارات تملک دارایی، این مشکل برطرف شود.

وی سرجمع اعتبارات عمرانی دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌های استان را ۱۰ هزار میلیارد ریال و ارزش ساخت و ساز‌های بخش خصوصی استان را حدود ۲۲ هزار میلیارد ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/

شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.