سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز هوای تهران به شرایط اضطرار نمی‌رسد

پایداری هوا تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد بر همین اساس شرایط هوای تهران تنها تا ظهر ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آنلاین کیفیت هوای امروز به ۱۴۴رسیده است.

برهمین اساس روز گذشته جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل و مصوباتی برای امروز مطرح شد.

گفتنی است که در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران توصیه شد که شهروندان به جای استفاده از خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و تا حد امکان از تردد در معابر عمومی و فضا‌های باز خودداری کنند.

لازم به ذکر است که امروز شاخص دو‌منطقه ۲۰ و  ۱۸ به عدد ۱۷۱ رسید که این نشان دهنده رسیدن این دو منطقه به شرایط اضطرار است.

به گفته محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست شرایط هوای تهران با این شاخص ماندگار نیست و این پایداری هوا تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد ؛بر همین اساس شرایط هوای تهران تنها تا ظهر امروز برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

رستگاری گفت: وارونگی دما عامل اصلی آلودگی هوای امروز تهران است که آن هم به دلیل پایداری جویست که تا بعد از ظهر به دلیل وزش باد این وارونگی و آلودگی رفع خواهد شد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: امروز جلسه‌ای برای آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود؛ چرا که پایداری هوا ادامه دار نیست.

لازم به ذکر است که شاخص روز گذشته هوای تهران با عدد ۱۲۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قنبر
۱۳:۴۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
چرا مسئولین مشکل آلودگی هوا رو اساسی وریشه ای حل نمی کنند؟!!!ما مردم علاوه بر بی پولی تا چه زمانی هزینه دارو ودرمان پرداخت کنیم ؟؟؟؟
اتوبوسهای دولتی هم آنچنان دودی میدن که وحشتناک هوا رو آلوده می کنند
چرا دولت از کامیوندارها اتوبوسهاوموتور سیکلتها حمایت نمی کنه تا بتونن ماشینهای فرسودشون رو تعویض ویا تعمیر کنن ؟؟؟؟
هوا آلوده غذاها سمی وشیمیایی خاکها آلوده آبها آلوده چرا به دادمون نمی رسید؟؟؟؟؟؟