سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل در نهاوند

مسئول حوزه بسیج دانشجویی نهاوند گفت:مسابقه عکاسی با موبایل ویژه دانشجویان و دانش آموزان در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا تدارک دیده‌ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روح‌الله سوری، مسئول حوزه بسیج دانشجویی نهاوند بیان کرد:پیکر 2 شهید گمنام که به‌ تازگی از مناطق عملیاتی والفجر ۸ در جزیره بوتری و عملیات رمضان در شرق بصره تفحص شده اند با حضور مردم نهاوند تشییع می شود.

وی با بیان اینکه این شهدای گمنام  ۱۹ و ۲۱ ساله  هستند، افزود: در این راستا برنامه‌های فرهنگی مناسبی با همکاری بسیج دانشجویی تدارک دیده‌ شده است.

مسئول حوزه بسیج دانشجوی نهاوند گفت: مسابقه عکاسی با موبایل و دل نوشته ویژه دانشجویان و دانش آموزان در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا تدارک دیده‌ شده است.

سوری گفت: مستندسازان و عکاسان هر یک زاویه‌ای را می‌بینند اما با این اقدام می‌توان زوایای مختلف این مراسم باشکوه را از لنز دوربین‌ها دید.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از2  شهید گمنام چهارشنبه ۱۴ آذرماه از میدان بسیج نهاوند به سمت سپاه ناحیه نهاوند انجام خواهد شد.

مسئول حوزه بسیج دانشجوی نهاوند افزود: مراسم وداع با شهدا در مسجد شهید حیدری در چهارشنبه شب ۱۴ آذر و همچنین ساعت ۲۱ همین شب در محل هیئت فاطمیون برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم آزاد است و با برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد اسقبال انجام شده برنامه های فرهنگی خوبی اجرا خواهد شد.

سوری گفت: روز پنجشنبه پیکر این 2 شهید که از شهدای تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی هستند از مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/ب

خاک سپاری 2 شهید گمنام در نهاوند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.