سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار بشارت ۱۴۵۲ در ایستگاه همدلی

جلسه تشریح عملکرد دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ برگزار شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از سوی نهادها و دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم بشارت ۱۴۵۲ در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تشکر از همراهی مشارکت کنندگان در این طرح ملی_قرآنی، بر هم افزایی و هم‌دلی بین دستگا‌ه‌ها و نهادها در راستای بهتر برگزار شدن این طرح تاکید کرد.

سرعت بخشیدن به ایجاد سامانه حفظ قرآن کریم، تهیه و تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متناسب با طرح، برگزاری همایش بزرگ دانش آموزان در مشهد، فعالیت گسترده آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بسیج در سطح کشوری، برگزاری جشنواره با محوریت طرح و برگزاری آزمون الکترونیکی حفظ برای کارکنان دولت از مهمترین مواردی بود که نمایندگان حاضر در جلسه به تشریح آن پرداختند.

یادآور می‌شود، این جلسه با حضور نمایندگان شبکه قرآن و معارف سیما، معاونت صدا رسانه ملی، وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، دارالقرآن، بسیج مستضعفین، جهاد دانشگاهی(خبرگزاری ایکنا)،‌ نیروی انتظامی و کانون فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن ، شبکه قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.