سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش مسکن روستایی و شهری

رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان سنقر گفت:مبلغ ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش خرید و احداث و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وشهری در هشت ماهه سال جاری پرداخت شده است.

امجدیان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: مبلغ ۴میلیاردو ۵۶۳میلیون ریال در بخش خرید و احداث و بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وشهری در هشت ماهه سال جاری پرداخت شده است وتعداد ۲۱۵ خانوار از معافیت‌های قانونی انشعابات آب و برق و گاز و تخفیف پروانه‌های ساختمانی نیز بهره‌مند گردیده اند .

وی افزود:  هم چنین مبلغ ۲ میلیاردو ششصد میلیون ریال  جهت بیمه بازنشستگی به تعداد  ۲۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردید.

امجدیان افزود: تا این عزیزان بعداز مدتی ودر  صورت واجد الشرایط بودن  بتوانند از حقوق مستمری تامین اجتماعی برخوردار شوند ضمنا امسال ۵ خانوار از چرخه حمایت امدادخارج و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شدند.

به گفته رییس کمیته امداد امام شهرستان سنقر در هشت ماهه سال جاری تعداد ۵۶ مورد جهیزیه به دختران و ۳۹ مورد هدیه ازدواج به پسران داده شده است ودر این راستا مبلغ ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردو برای مددجویان گفت: برگزاری اردوی زیارتی تعداد ۵۳ نفر از دانش آموزان مجتمع فرهنگی و تربیتی شهرستان سنقر    به زیارت امامزاده هادی (ع) واقع در روستای کوچکینه صورت گرفته است.
 

انتهای پیام/ز

امسال ۵ خانوار از چرخه حمایت امدادخارج و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شدند
 

 

 
 


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.