سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 51 کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس رفسنجان و خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف 51 کیلو و 750 گرم هروئین ،دستگیری 7 نفر متهم و توقیف 3 دستگاه خودروی سواری در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ نصرالله عباسی، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر از استان کرمان به استان های مرکزی کشور و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با رصد قاچاقچیان ماموران دریافتند که سوداگران محموله خود را در شهرستان رفسنجان دپو و در فرصت مناسب قصد انتقال آن را دارندکه ضمن هماهنگی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رفسنجان محل دپو محموله مواد مخدر در این شهرستان شناسایی شد.

عباسی گفت : ماموران پلیس با انجام اقدامات قانونی در قالب تیم های عملیاتی وارد منزل متهمان شدند و منزل را مورد بازرسی قرار دادند که نهایتا در بازرسی از خودرو سواری داخل منزل موفق به کشف 51 کیلو و 750 گرم هروئین و دستگیری دو نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودرو شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات دیگر همدستان متهمان را شناسایی و موفق به دستگیری 5 نفر دیگر و توقیف دو دستگاه خودرو سواری شدند افزود : متهمان با تشکیل پروند روانه دادسرا و مواد کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با بیان اینکه استان کرمان محل نا امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است و پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان سوداگران مرگ را نخواهد داد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر سريعا با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.