سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام:

قرن حاضر،قرن الکترونیک است/نظام ارجاع الکترونیک باعث ایجاد عدالت در سلامت می‌شود

فرماندار تربت جام گفت:راه اندازی نظام ارجاع الکترونیک باعث دسترسی بهتر مردم و رعایت عدالت در سلامت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، با تقدیر و تشکر از ریاست و پرسنل دانشکده علوم پزشکی در خصوص میزبانی از مقام عالی وزارت، اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های موثر و به موقع، شاهد به ثمر نشستن مصوبات سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تربت جام باشیم.

وی به بحث نظام ارجاع الکترونیک پرداخت و تصریح کرد:سیستم ارجاع الکترونیک به نوعی صرفه جویی در هزینه‌های درمانی و در دسترس بودن خدمات است، که با این کار از هدر رفت منابع در نتیجه ارجاع درست جلوگیری می‌شود.

فرماندار تربت جام گفت:در این نظام مردم به جای مراجعه مستقیم به پزشک متخصص و پرداخت هزینه اضافه، با هزینه‌ای کمتر می‌توانند به پزشک خانواده مراجعه و نیاز درمانی خود را برطرف کنند، ودر صورت تشخیص پزشک خانواده به سطوح بالاتر برای ادامه درمان از طریق سیستم، ارجاع داده می‌شوند.

حمیدی افزود:کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی، سهولت دسترسی به اطلاعات پزشکی، کاهش هزینه‌های خدمات پاراکلینیک و صرفه جویی در وقت مراجعه کنندگان از مزیت‌های استفاده از نظام ارجاع الکترونیک است.

انتهای پیام//ز.ج
 

نظام ارجاع الکترونیک باعث دسترسی بهتر مردم و رعایت عدالت در سلامت می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.