سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ظرفیت مخازن سدهای استان اردبیل

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر ظرفیت مخازن استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نبی‌الله پاسبان، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت منابع آبی اردبیل با اشاره به میزان بارندگی امسال اظهار داشت: میزان بارندگی‌ها از ابتدای سال آبی 98-97 تاکنون به مرز 32 میلیمتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد و نسبت به دوره آماری بلند مدت با کاهش 61 درصدی همراه بوده و به تبع آن رواناب‌های سطحی و ورودی به سدهای استان نیز با کاهش روبه‌رو شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت ذخیره آب در پشت سدهای در دست بهره‌برداری استان افزود: با شروع سال زراعی جدید تمامی تمهیدات برای آبگیری سدها انجام شده و در 70 روز سپری شده، آب به میزان 27 میلیون متر مکعب وارد مخازن سدها شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 32 درصد ظرفیت مخازن سدهای استان پر بوده و حجم موجودی مخازن به رقم 96 میلیون متر مکعب رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ع

کاهش ظرفیت مخازن سدها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.