سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرحی برای ایمنی واحد‌های تولیدی و صنعتی مازندران

طرح ممیزی ایمنی ۲۸۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۶ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: طرح ممیزی و ایمنی با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت فرهنگ ایمنی در واحد‌های صنعتی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در مباحث ایمنی که هر ساله شاهد حوادث بسیار زیادی در واحد‌های تولیدی و صنعتی هستیم، طرح ممیزی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بمنظور فرهنگ سازی و افزایش آگاهی، با انتخاب مشاور طرح و بر اساس فرمت‌ها و چک لیست‌های تعیین شده انجام می‌شود.

موسوی گفت: پس از کسب اطلاعات، نقاط ضعف واحد‌های تولیدی شناسایی و نتایج حاصله در راستای برطرف شدن ضعف و تکمیل ایمنی، به اطلاع واحد‌های تولیدی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت طرح ممیزی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: در پایان، با اطلاعات اخذ شده و زیرساخت HSEE در شهرکها، نسبت به تهیه شناسنامه  HSEE برای شهرک‌ها اقدام می‌شود.

موسوی گفت: در این مرحله ۲۸۰ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شورمست سوادکوه، بشل سوادکوه، رستم کلا قائم شهر، جویبار، بابلسر، اسلام آباد و میرود، در طرح ممیزی ایمنی واحد‌های صنعتی قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ممیزی ایمنی در ۲۸۰ واحد تولیدی و صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.