سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی:

حفظ جزء ۳۰ محور برنامه‌های قرآنی دستگاه‌های فرهنگی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی بشارت ١٤٥٢ با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در جلسه توجیهی طرح ملی بشارت ١٤٥٢ با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال این طرح با هماهنگی و همکاری ۲۰ ارگان دولتی بخصوص اداره اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و صداو‌سیما برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ طی ۳ مرحله و به صورت الکترونیکی، ۹ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و ثبت‌نام این آزمون نیز از طریق سایت بشارت امکان‌پذیر است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه تاکنون جلسات متعددی در راستای اجرای این طرح در شمال و جنوب استان داشته‌ایم، گفت: آمار ثبت‌نام‌کنندگان، هر روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: با ابلاغ این طرح برنامه‌های قرآنی همسو با یکدیگر حرکت می‌کند و نتیجه مطلوب تری نیز حاصل می‌شود.

حجت الاسلام جوانبخت در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح ملی بشارت ١٤٥٢ به آدرس www.besharat.com نسبت به نام نویسی در این طرح ملی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

ابلاغ طرح های قرآنی

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.