سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بویراحمد:

تاکسی های یاسوج شناسنامه دار شوند

فرماندار بویراحمد گفت: تمامی خودروهای مسافرکش یاسوج و حومه آن برای بهبود مدیریت ترافیک این شهر، باید ساماندهی و شناسنامه دار شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، شاهرخ کناری  در جلسه شورای ترافیک مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: از این پس هیچ گونه مجوز تاکسی بیسیم و تاکسی تلفنی در شهر یاسوج صادر نمی شود.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سرانه تعداد تاکسی به نسبت جمعیت در شهر یاسوج استاندارد است افزود: در حال حاضر یک هزار و 50 تاکسی زرد رنگ،6 تاکسی بیسیم با بیش از 750 خودرو،85 تاکسی تلفنی با بیش از 800 خودرو و افزون بر 730 تاکسی پیرامونی و حومه در شهر یاسوج فعالیت می کنند.
رئیس شورای ترافیک شهرستان بویراحمد گفت: بسیاری از میادین و چهار راه‌ ها، در مرکز استان چراغ راهنما و نقشه کشی خیابانی ندارند که این ضعف های زیرساختی در فرهنگ ترافیک تاثیرگذار است.
کناری با اشاره به نارضایتی مردمی اظهار کرد: باید ظرف یک ماه آینده سرعت کاه های شهر یاسوج ایمن‌سازی و آشکارسازی شود و نسبت به رنگ آمیزی و علائم، اقدامات اساسی صورت بگیرد.
فرماندار بویراحمد گفت: برخی میادین شهر یاسوج از جمله جهاد، انقلاب و آریوبرزن نیاز به اصلاح هندسی دارند زیرا ترافیک این میادین برای پلیس راهور شهرستان و مدیریت اجرایی شهر دردسر ایجاد کرده است.
وی با تکراری خواندن موضوع جمع آوری کیوسک های غیر مجاز اظهار داشت: همچنان در شهر یاسوج بدون انجام کار کارشناسی و به شیوه‌های غلط رایج، کیوسک های جدید به افراد واگذار می‌شود که در صورت بروز مشکلات ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی دستگاه مربوطه پاسخگو باشد.
کناری افزود: بیش از 200 کیوسک در شهر یاسوج وجود دارد که بخشی از بار ترافیکی شهر یاسوج به دلیل توقف خودروها جلوی این کیوسک ها ایجاد می شود.
وی گفت : برخی از این کیوسک ها نیز بدون مجوز هستند که باید جمع آوری و یا ساماندهی شوند.

انتهای پیام/غ

عدم ارائه مجور تاکسی بیسیم و تلفنی در یاسوج

برچسب ها: ترافیک ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.