سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۹۸ بیمار خاص و صعب العلاج زیر چتر حمایتی کمیته امداد قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۵۹۸ بیمار صعب العلاج و ۱۰۰ بیمار خاص زیرپوشش این نهاد هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه ۶۹۸ بیمار خاص و صعب العلاج زیر چتر حمایتی این نهاد هستند گفت: همه هزینه‌های درمانی این بیماران رایگان است.

صیادی با اشاره به اینه بیش از ۲۷ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: در نیمه نخست امسال از محل کمک‌های پیامکی مردم، هزار و ۶۰۹ دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان خریداری شده است.

وی اعلام کرد: همچنین در این مدت دو هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده اند بدین معنا که برای آن‌ها حق بیمه واریز شده است و در پایان دوره مستمری تأمین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در نیمه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان به مددجویان ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کمک موردی پرداخت شده است.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، از محل کمک‌های موردی به چهار هزار و ۳۳۷ مددجو کمک معیشت پرداخت شده است.

صیادی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین با ۱۲۸ مرکز درمانی و پزشک و یا بیمارستان قرارداد همکاری دارد که مددجویان با مراجعه به این مراکز از خدمات کلینیکی، پاراکیلینیکی و بیمارستان بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

بیش از ۲۷ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.