سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو خبرداد؛

افزایش توان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود

وزیر نیرو با بیان اینکه توان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود افزایش خواهد یافت، گفت: این افزایش توان با ایجاد بخش بخار این نیروگاه صورت خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در افتتاح  نیروگاه شهید بسطامی شاهرود گفت: توان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود افزایش خواهد یافت و این افزایش توان با ایجاد بخش بخار این نیروگاه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: افزایش تولید و پاسخگویی به رشد بار، افزایش راندمان نیروگاه به میزان ۵۰ درصد، صرفه جویی سالانه سوخت به میزان ۲۴۴ میلیون متر مکعب و کاهش آلایندگی محیط زیست در زمره مزیت‌های این طرح است.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شاهرود به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات امروز ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی را افزایش خواهد داد.

وی در پایان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این نیروگاه تا سال هزار و چهارصد به بهره‌بردرای کامل برسد.

در سفر امروز وزیر نیرو به شهرستان شاهرود، نیروگاه شهید بسطامی افتتاح شد.

وزیر نیرو هم چنین در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: وزارت نیرو ۵۲ پروژه در استان سمنان دارد که افتتاح این پروژه ها به ارتقای خدمت‌رسانی عمومی در این استان منجر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است و این طرح ها نشان از توسعه مسیر اقتصادی استان سمنان دارد.

انتهای پیام / گ

حضور وزیر نیرو در شاهرود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.