سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ده ها طرح در سفر رئیس جمهور به استان سمنان

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان ده ها طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهمترین طرح‌ شامل افتتاح مرکز درمانی مادر در سرخه، هتل ساران شهمیرزاد، اجرای سامانه نوین آبیاری در پنج هزار و ۸۰۰ هکتار و بهره برداری از واحد‌های گلخانه‌ای و پنج طرح صنعتی و تولیدی است که توسط رئیس جمهور در سفر به استان سمنان افتتاح می شود.

خدایی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از چهار هزار میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال حدود ۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

به گفته سید مجتبی اکرم مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان سمنان، مرکز درمانی مادر سرخه در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر، زیربنای سه هزار متر و در سه طبقه با هزینه ۱۸ میلیارد تومانساخته شده است.

حسن میر عماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴ طرح کشاورزی در قالب ۴۳۷ پروژه با هزینه ۳۱۹ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۳۳۳ نفر به بهره برداری می‌رسد.

میرعماد افزود: ۱۳۰ طرح آبیاری تحت فشار به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار و با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار از طرح‌های کشاورزی است که به بهره برداری می‌رسد.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان هم به بهره برداری ۵ طرح تولیدی صنعتی با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: شرکت چوب تراش نقطه (واحد تولید MDF)، فولاد شاهرود و واحد تولیدات دارویی فاتک شیمی از جمله این طرح هاست.

آقای روحانی در یک سفر دو روزه امروز به استان سمنان سفر می‌کند.
این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور و با شرکت حضوری وزرا در هر یک از شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ گ

جزئیات بهره برداری از دهها طرح در سفر رئیس جمهور به استان سمنان 

برچسب ها: حسن روحانی ، صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.