سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای کشف تونل‌های ادعایی حزب‌الله

منابع صهیونیستی از آغاز عملیات این رژیم برای کشف و نابود کردن تونل‌های ادعایی حزب‌الله لبنان در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الحدث از آغاز عملیات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه تونل‌های حزب‌الله که این جنبش به منظور به شکست کشاندن حملات از لبنان تا فلسطین اشغالی حفر کرده است, خبر داد.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند عملیات علیه تونل‌های ادعایی حزب‌الله در داخل فلسطین اشغالی و نه لبنان، انجام خواهد شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش اسرائیل از برخی تونل‌ها که تا اسرائیل امتداد یافته است اطلاع دارد. اسرائیل فعالیت‌های حزب‌الله را نقض آشکار «حق حاکمیت» خود می‌داند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند ارتش این رژیم از دیشب عملیات مهندسی گسترده‌ای برای کشف و انهدام تونل‌های حزب‌الله آغاز کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این عملیات با عنوان «سپر شمالی» اجرا می‌شود. بنا بر اعلام این رسانه‌ها، برخی از مناطق در مجاور موانع مرزی، منطقه بسته نظامی اعلام شده ولی به ساکنان این مناطق دستورات خاصی داده نشده است.

این رسانه‌های همچنین گزارش دادند احتمال می‌رود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار دیروز با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، موضوع عملیات علیه تونل‌های حزب‌الله را بررسی کرده باشد.

­­شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: به اعضای کابینه امنیتی گفته شده است از هرگونه اظهار نظر درباره تونل‌های حزب‌الله در شمال خودداری کنند.

­این شبکه همچنین به نقل از خبرنگار خود در بیت لحم گزارش داد ارتش رژیم اشغالگر از اطلاق نام «عملیات» بر تحرکات خود در مناطق مرزی با لبنان عقب‌نشینی کرد و از این تحرکات با عنوان «فعالیت» نام برد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ممکن است عملیات علیه تونل‌های حزب‌الله چند هفته به طول بینجامد.  ارتش اسرائیل همچنین این عملیات را برای حزب‌الله «غافلگیر‌کننده» دانست و مدعی شد این جنبش قوانین بین‌المللی در خصوص ممنوعیت حفر تونل در مناطق مرزی را نقض می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.