سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت هدفمند خانواده و مدرسه زمینه ساز تربیت انسان‌های متعالی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان مشارکت هدفمند و سازمان یافته ۲ نهاد خانواده و مدرسه را عامل زمینه‌ی تربیت انسان‌های متعالی دانست.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: انجمن اولیاء و مربیان یا انجمن خانه و مدرسه یکی از دیرپاترین نهادهای مردمی به شمار می آید که به منظور تقویت مشارکت و همکاری اولیاء دانش آموزان در فعالیت های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط دو کانون مدرسه و خانه بنا نهاده شده است.

وی افزود: پیچیدگی های زندگی عصر حاضر به شدت ضرورت ارتباط مستمر و مشارکت هدفمند و سازمان یافته 2 نهاد مقدس خانواده و مدرسه بر اساس شناخت کافی از مسائل تعلیم و تربیت برای تربیت انسان های متعالی را ایجاب می کند.

عبدی پور عنوان کرد: بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های فکری، تخصصی و مشورتی خانواده ها در ابعاد مختلف تربیتی و علمی مدارس ثمر بخش و اثرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان انتخابات انجمن اولیاء و مربیان را فرصتی برای مشارکت اولیاء علاقمند و فعال برشمرد و گفت: انجمن اولیاء با حضور افراد آگاه به مسائل تربیتی و آموزشی، تعامل گرا، دلسوز و خبره می تواند نقش بسیار مهمی در رشد و شکوفایی همه جانبه مدارس ایفا کند.

وی در پایان بیان داشت: ارتباط صمیمانه و پیوند مستحکم دو نهاد ارزشمند خانه و مدرسه، بهترین و مناسب ترین فرصت برای توسعه علمی و فرهنگی دانش آموزان میهن اسلامی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.