سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ معلول در برج میلاد/ ۸ هزار معلول عضو کانون معلولان شهر تهران هستند

دبیر کانون معلولان شهر تهران گفت: کانون معلولان شهر تهران توانسته است جمعیت بالای ۸ هزار معلول شهر تهران را در خود جای دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر توکلی دبیر کانون معلولان شهر تهران امروز دوشنبه (دوازدهم آذرماه) در جشن مهرانه که به مناسب ازدواج ۱۱۰ زوج دارای معلولیت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی معلولان اظهار کرد: کانون معلولان شهر تهران با همت اداره کل سلامت و معاون امور اجتماعی فرهنگی شهر تهران توانسته است جمعیت بالای ۸ هزار معلول شهر تهران را در خود جای دهد.

وی با بیان اینکه تمام معلولان در کانون معلولان شعر تهران عضو هستند، افزود: سعی شده است با ارائه خدمات ویژه به تمام اهداف خود برسیم.

توکلی ادامه داد: در این راستا مهم ترین شعار ما شهری برای همه است، شهری با دسترس پذیری، با مبلمان و ساختار مشخص و معین و با رفت و آمد بهتر افراد دارای معلولیت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه سعی شده است تمام مشکلات و درخواست‌های افراد معلولان را با حضور این افراد حل کنیم، بیان کرد: سعی شده است نگرش منفی افراد جامعه را در خصوص زندگی معلولان عوض کنیم و یک نگرش مثبت ایجاد کنیم.

توکلی گفت: ارتقای جایگاه معلولان از مهم‌ترین اهداف ماست و سعی شده با ارائه برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی برای همه افراد جامعه، توانمندی‌های معلولان را تقویت و نگرش مسئولان را نسبت به این افراد عوض کنیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد کمیته مناسب سازی در هر شهر و منطقه‌ای توانستیم صدای معلولان را به مسئولان برسانیم، ادامه داد: ۲۲ دبیر ما در ۲۲ منطقه شهری تهران حاضر هستند تا مشکلات معلولان و معابر را برطرف کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.