سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای دوره‌های غدیرشناسی در کرمان

استاندار کرمان از آمادگی این استان برای مشارکت در اجرای دوره‌های غدیرشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان  امروز در دیدار با حجت الاسلام شاه آبادی رئیس موسسه غدیرشناسی گفت: بهترین شیوه این است که با آموزش‌های اساسی بنیه اعتقادی افراد به ویژه جوانان را ارتقاء بخشید.

وی از غدیرشناسی به عنوان موضوعی مهم یاد کرد و ادامه داد: بهترین راه فرهنگسازی در جامعه، افزایش کتابخوانی وآموزش در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه استان کرمان آماده همکاری در برگزاری دوره‌های غدیرشناسی است، ادامه داد: در ابتدا ۱۰۰ نفر برای حضور در این دوره در شهرستان‌های کرمان و ریگان انتخاب می‌شوند و در صورت امکان، این دوره‌ها در افزایش خواهد یافت.

رئیس موسسه غدیر شناسی نیز در این دیدار گفت: متاسفانه دشمنان با تمام توان در حال تغییر عقاید جوانان ولایی ما هستند.

حجت الاسلام سعید شاه آبادی با بیان اینکه موسسه غدیر بدون داشتن جذابیت‌های مدرکی، تعداد زیادی را جذب کلاس‌های موسسه کرده است، عنوان کرد: کلاس‌های غدیرشناسی در برخی استان‌ها راه اندازی شده و آمادگی داریم که فعالیت‌های موسسه غدیرشناسی را در جهت تدوین ولایت شناسی با محوریت امام جمعه و استاندار کرمان، در این استان نیز آغاز کنیم.

وی بیان کرد: موسسه غدیرشناسی در هر سال ۱۲ هزار نفر را آموزش می‌دهد و حتی تعدادی از برادران اهل سنت را نیز تحت آموزش قرار داده ایم.

انتهای پیام/ی

آموزش غدیرشناسی در کرمان و ریگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.