سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح وضعیت بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین در تشریح وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان گفت : شاخص‌های ما در این شهرستان بهتر از میانگین کشوری است و جزو شاخص‌های ممتاز در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا منصور‌ی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین گفت : شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین شامل ۳ مرکز جامع خدمات سلامت و ۷ خانه بهداشت با همکاری پزشکان، دندانپزشکان، بهورزان و همکاران ستادی ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) در این شهرستان با ۹۶ تخت در بخش‌های بستری و اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی و کلینیک‌های تخصصی فعالیت می‌کند گفت: این بیمارستان در زلزله سال گذشته و نیز زلزله هفته پیش نشان داد که قابلیت پاسخگویی در بحران‌های احتمالی را دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین با بیان اینکه کلینیک‌های تخصصی بیمارستان در حال حاضر تخصص‌های جراحی و بیهوشی را دارد گفت: در چند روز آینده نیز در این کلینیک تخصص‌های زنان و زایمان، کودکان و قلب هم برای خدمت رسانی بیشتر به مردم این شهرستان اضافه خواهد شد.

منصوری با با بیان اینکه هدف ما ارائه خدمات هرچه بیشتر و با کیفیت بالا به مردم این شهرستان است گفت: در جریان زلزله سال پیش با کمک خیرین و دانشگاه واحد‌های خسارت دیده تعمیر شده و آماده بهره برداری می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین شامل: ۳ مرکز جامع خدمات سلامت و ۷ خانه بهداشت است

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.