سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه همزمان با روز پژوهش در روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ این جشنواره با هدف دستیابی به سطح مناسب فناوری علمی توسط پژوهشگران و مهندسان، بررسی چالش‌های پیش رو پژوهشگران و مجریان فناوری نیرو، تجلیل از محصولات پژوهشی و دستاورد‌های علمی – پژوهشی نیرو، برقراری تعامل و بسترسازی برای رشد بین سازمان‌ها و پژوهشگران و متخصصان با مجریان فناوری، ارائه عملکرد موسسات و تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران و شرکت‌های برتر، همزمان با روز پژوهش در ۲۵ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:گردهمایی متخصصان حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت برگزار می‌شود


بر اساس این گزارش، جشنواره با محورهایی، چون عرضه عملکرد‌های مطالعاتی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، تقدیر از پژوهشگران و فناوران و موسسات پژوهشی برتر، ایجاد فضای تعامل و تبادل دانش میان شرکت‌های مختلف و شرکت‌های دانش بنیان، بسترسازی برای اقتصادی کردن دستاورد‌ها و پروژه‌های کامل شده، رونمایی از دستاورد‌های جدید پژوهشی و فناوری جدید، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر برگزار می‌شود.

از مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره، انتخاب فناوران و پژوهشگران برتر و نیز طرح‌های فناورانه برتر و عرضه دستاورد‌های فناوری متخصصان و پژوهشگران آب و برق در نمایشگاه جانبی جشنواره است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.