سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان مصرف برق در شهرستان‌های آذربایجان غربی امسال درمقایسه با پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:این در حالی است که متوسط رشد مصرف انرژی برق در شش ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پار سال در کشور حدود ۲ درصد بوده است.

اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آمار‌ها وعملکرد به صورت شش ماهه ارایه می‌شود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: نیمه نخست امسال بیش از ۲۵۸۶ میلیون کیلووات ساعت دربخش‌های مختلف آذربایجان غربی مصرف شده است؛ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۲۲ درصد افزایش دارد.

حسن بکلو ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی، همکاری مردم در مدیریت مصرف وتغییر ساعات اداری رده بندی‌های کشوری نشان می‌دهد شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در کنترل رشد مصرف و مصرف بی رویه برق، علیرغم افزایش تعداد مشترکین عملکرد قابل قبولی داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در میان مشترکین شرکت توزیع نیروی برق در نیم سال اول سال۹۷، بیشترین سهم مصرف در بخش خانگی وکمترین سهم مصرف در بخش عمومی اداری می باشد.

وی افزود: جدول فروش انرژی شرکت در نیمه اول سال جاری نشان از ۳۹ درصد سهم مصرف در بخش خانگی، ۲۵ درصد در بخش کشاورزی، ۱۷ درصد در بخش صنعتی، ۸.۲ درصد در بخش تجاری یا سایر مصارف و ۸ درصد در بخش عمومی اداری در میان مشترکین برق شرکت و همچنین حدود ۲ درصد در بخش روشنایی معابر شهری و روستایی را دارد.

حسن بکلو از کاهش ۶.۸۶ درصدی در بخش کشاورزی و ۱۸.۷۵ درصدی در روشنایی معابر در نیمه اول ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال۹۶ خبر داد و افزود : مشترکین صنعتی وکارخانجات تولیدی، در سال تولید و حمایت از کالای ایرانی روند صعودی در مصرف انرژی در این مدت داشته اند.

انتهای پیام / س خ

افزایش میزان مصرف برق در شهرستان های آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.