سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز:

در اجلاسیه نماز شیوه‌های نوین دعوت به این فریضه الهی بررسی می‌شود/پدیده‌های اثرگذار نماز معرفی می‌شوند

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز بابیان اینکه پدیده‌های اثرگذار نماز در اجلاسیه بزرگ سمنان معرفی می‌شوند، گفت: در اجلاسیه نماز شیوه‌های نوین دعوت به این فریضه الهی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود دریس مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز در نشست خبری پیرامون بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز ضمن بیان اینکه یکی از حواشی خوب این اجلاسیه شناخت پدیده‌های اثرگذار در نماز خواهد بود،گفت: یکی از آن‌ها جانبازی که از ۱۷ سالگی وارد جنگ شده و قطع نخاع است که این فرد ۱۴ مسجد در نقاط مختلف کشور بعد از جنگ ساخت در زمان جنگ با بذل جسم و اکنون با بذل مال در راه ترویج فرهنگ نماز فعالیت دارد.

وی در ادامه افزود: اقامه نماز در صدر وظایف کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است و حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این اجلاسیه بزرگ فرصت خوبی برای تبیین نقش و جایگاه نماز و فرهنگ آن در رفتار مدیران است.

دبیر اجلاس سراسری نماز نیز در این نشست بابیان اینکه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این نشست علاوه بر رئیس‌جمهور و وزرا افراد اثرگذار و صاحب‌نظر نیز مهمان استان سمنان خواهند بود.

وی بابیان اینکه در این اجلاسیه وزیر آموزش‌وپرورش نیز به‌عنوان مهمان شاخص حضور دارد، اضافه کرد: اپلیکیشن شیوه دعوت به نماز طراحی و در این اجلاسیه معرفی خواهد شد بنابراین خانواده‌ها می‌توانند با دانلود کردن آن ضمن فراهم کردن فضایی شاد برای کودکان آن‌ها را به نماز تشویق کنند.

انتهای پیام / گ

برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.