سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد؛

آب مهمترین مسئله استان یزد است +تصویر

امام جمعه یزد گفت : بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، آب مهمترین مسئله استان یزد است و همه مسئولان باید در رفع آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع مدیران آب و فاضلاب استان مسئله آب را مسئله حیاتی برای کشور بخصوص استان یزد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی گزارش‌هایی که ارائه شده است همه مدیران در زمان خرابی و یا مشکلات آب پابه کار بوده اند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه یزد حرکت جدی‌تر مسئولان را برای رفع مشکل آب استان خواستار شد و افزود: مسئولان استان باید در رفع مشکل آب جدی‌تر حرکت کرده و در راستای تقویت آب شرب از هر تلاشی برای استحصال آب استفاده کنند.

وی در توصیه‌ای به دولتمردان خواستار دوری از اقدامات پراکنده در رفع مسئله آب شد و گفت: مسئله آب استان یزد یکی از سفارشات مهم رهبر معظم انقلاب است و باید به این مسئله مهم توجه کرد و تمام تلاش مسئولان استان نیز باید برای رفع این مشکل باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: مشکلات کشاورزان استان اصفهان نیز باید برطرف شود و مردم آن منطقه نیز باید کم بود آب را درک کنند و مسئولان استان اصفهان نیز باید با رفع مشکل کشاورزان منطقه، جدی‌تر با این موضوع برخورد و برای رفع این معضل برنامه ریزی کنند.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: مردم با صدمه به خط انتقال آب به بیت المال صدمه می‌زنند و این از نظر شرعی نیز درست نیست و ما باید حواسمان باشد تا با این کار‌ها هیچگونه سوژه‌ای به دشمن ندهیم و باید با همبستگی باجدیت برای حل این مسئله مهم تلاش کنیم.

 خسارت۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی به خط آب انتقالی یزد

جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب استان گفت: از اسفندماه سال گذشته تا کنون ۲۸ مورد به خطوط آب انتقالی یزد تعرض شده که ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت داشته است.

جوادیان زاده افزود: در زمان تعرض کیفیت آب استان کاهش یافته و تمام نیرو و پتانسیل‌های موجود به کار گرفته شدند تا این مشکل نیز به زودی رفع شود.

وی اظهارداشت: اقدامات پدافندی را باید افزایش دهیم و امیدواریم با برنامه‌های وزارت نیرو دیگر شاهد خرابی خطوط انتقالی نباشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کم آبی ، خشکسالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.