سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی افزایش بارندگی ماه های آینده در خراسان رضوی

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی باران در اواخر پاییز و زمستان نسبت به میانگین بلند مدت افزایش دارد.

یحیی قائنی پور رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت:میزان بارندگی باران از اواخر پاییز تا پایان بهمن ماه در بیشتر نقاط شمالی استان نسبت به میانگین بلند مدت، ۵ تا ۱۰ میلی متر افزایش دارد و در برخی از نقاط نیمه شمالی بارندگی ها، ۵ تا ۲۰ میلی متر بیشتر از میانگین بلند مدت خواهد بود در نیمه جنوبی استان، میزان بارندگی‌های این مدت، نرمال است و افزایشی نسبت به میانگین بارندگی بلند مدت ندارد.


وی تصریح کرد: بیشترین افزایش بارندگی‌ها در آذرماه و بهمن ماه است که در نیمه شمالی و نوار شرقی استان، میزان بارندگی نسبت به میانگین بلند مدت، ۵ تا ۲۰ میلی متر افزایش دارد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود در این مدت، میانگین دما نسبت به میانگین دمای بلند مدت، یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش داشته باشد.

قائنی پور افزود: با توجه به اینکه میانگین دما افزایش می‌یابد، پیش بینی این است که بیشتر بارندگی‌ها در طول این مدت به شکل باران باشد.

 

انتهای پیام//م.م

 

پیش بینی هوای زمستان خراسان رضوی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.