سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های قزوین در آبان ماه

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در آبان ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آبان ماه امسال ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۱۵۹ وسیله نقلیه از جاده‌های استان تردد کرده اند که بیش از ۸۰ درصد از آن‌ها مربوط به آزادراه‌های استان بوده است.

پیرنون افزود: بیشترین میزان ترافیک مربوط به هجدهم آبان ماه بوده که در این روز آزاد راه قزوین – کرج (رفت و برگشت) با ثبت تردد ۱۴۷ هزار و ۴۱۲ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: از مجموع تردد‌ها در استان، ۱۱ و ۹ دهم درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

به گفته مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان، محور ساوه – بوئین زهرا و بالعکس با ۱۰۶ هزار و ۱۰۱ وسیله (معادل ۴۴ درصد)، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

پیرنون افزود: سرعت متوسط تردد در آزادراه‌های استان را ۸۳ کیلومتر در ساعت بیان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت، ۹۸.۴ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - کج بوده است.

پیرنون افزود: همچنین متوسط سرعت در سایر محور‌های استان ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف هم رعایت نکردن فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با ۶۱۷ هزار و ۸۹۳ وسیله نقلیه (معادل ۳۹.۳ درصد) بوده است.

انتهای پیام/

سرعت متوسط تردد در آزادراه‌های استان در آبان ماه ۸۳ کیلومتر بوده است

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.