سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش بسزای مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) در درمان بیماران غرب کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) نقش بسزایی در درمان بیماران غرب کشور داشته و دارد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) با توجه به گستردگی حوزه خدمات در زمینه‌های مختلف چشم، سوختگی، مسمومیت‌ها، داخلی، عفونی و... نقش بسزایی در درمان بیماران غرب کشور داشته و دارد .

وی گفت : در کنار خدمات درمانی، فراهم کردن شرایط محیطی و رفاهی شایسته و درخور لازمه یک ارائه خدمت مناسب به مراجعین و همشهریان است، به نوعی که باید بیمار ضمن حضور در بیمارستان احساس آرامش کند .

مرادی افزود : در راستای رفاه حال بیماران و مراجعان، اقدامات خوبی در جهت توسعه، نوسازی و بهسازی بخش‌ها، اتاق‌های عمل، امکانات رفاهی و واحد‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) صورت گرفته است

وی افزود : راه اندازی بخش بین الملل بیمارستان امام خمینی (ره) با چهار تخت مجزا و خدمات درمانی و رفاهی استاندارد، از دیگر اقداماتی است که در این بیمارستان صورت گرفته و با توجه به پتانسیل خوب استان و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب میتوان شاهد توسعه حوزه گردشگری سلامت بود .

 

 

انتهای پیام/د

راه اندازی بخش بین الملل بیمارستان امام خمینی (ره) با چهار تخت مجزا

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.