سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال جام ملت های آسیا

نخستین پیروزی تیم ملی فوتسال کشور مقابل ترکمنستان

متین محمدی و بهداد شیخ احمدی فوتسالیست های کردستانی که همراه تیم ملی فوتسال کشور به ازبکستان سفر کرده اند در اولین بازی خود در ترکیب تیم ملی فوتسال کشور موفق به پیروزی مقابل تیم ترکمنستان شدند .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت های فوتسال مرحله انتخابی زیر 20 سال 2019 جام ملت های آسیا از روز شنبه 10 آذرماه با دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و ترکمنستان راس ساعت 11:30 به وقت تهران به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شد که این بازی با نتیجه پر گل 6 بر 3 به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید .

رقابت های فوتسال مرحله انتخابی جام ملت‌های فوتسال زیر20 سال آسیا در دو گروه A و B با شرکت شش تیم برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در گروه A این رقابت ها با تیم های افغانستان و ترکمنستان هم گروه است .
در گروه B این مسابقات نیز تیم های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان حضور دارند که ازبکستان میزبانی این دوره از رقابت ها را برعهده دارد .

میلاد محمدی و بهداد شیخ احمدی دو فوتبالیست کردستانی نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کنند و در ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال کشورمان قرار دارند .

مهدی مهدیخانی، مهدی علیزاده، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور و مهدی دهقان نژاد، فرهاد ابراهیمی، سالار آقاپور، مسعود یوسف، رضا قنبری، عرفان حسین زاده، متین محمدی و سید بهداد شیخ احمدی، مهدی زرچینی، بلال اسماعیلی ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند .

ملی پوشان ایران در بازی بعدی خود روز دوشنبه 12 آذرماه به مصاف تیم ملی افغانستان می ورند .

انتهای پیام/م

درخشش فوتسالیست های کردستانی در رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال جام ملت های آسیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.