سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده هرمزگان در آستانه انصراف از لیگ برتر ووشو

نماینده هرمزگان به دلیل مشکلات مالی در آستانه انصراف از مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور قرار دارد.

علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: نماینده هرمزگان به دلیل مشکلات مالی در آستانه انصراف از مسابقات لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور قرار دارد.
وی گفت : نماینده هرمزگان ابتدا با نام شهرداری بندرعباس در رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو مقابل حریقانش به میدان رفت اما به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری در رقابت های هفته سوم و چهارم مقابل حریفان به میدان نرفت.
رئیس هیات ووشو استان با اشاره به اینکه باشگاه شهرداری حدود ۸۰ میلیون تومان بدهی به فدراسیون دارد، افزود: پس از عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری قرار شد تا این تیم با نام هیات ووشو هرمزگان در بازی های هفته پنجم و ششم به میدان برود که متاسفانه با توجه به مشکلات مالی توان حضور در این رقابت ها را ندارد.
علیرضا بهرمن گفت: بدین ترتیب مسابقه فردای تیم هیات ووشو هرمزگان مقابل تیم صدر جدولی پارس جنوبی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر ووشو برگزار نخواهد شد.
رئیس هیات ووشو استان هرمزگان گفت: البته در تلاش هستیم تا با کمک مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مشکلات این تیم را بر طرف کنیم تا از انصراف نماینده استان در رقابت های لیگ برتر ووشو جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ب

تیم ووشو شهرداری بندرعباس مقابل پارس جنوبی به میدان نمی رود

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.