سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 36 درصدی صدور مجوز صنعتی در همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: 373 مجوز صنعتی در 8 ماهه امسال صادر شده که نسبت به پارسال افزایش 36 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به  573 مجوز صنعتی که در سال گذشته صادر شده است اشاره کرد و افزود: در 8 ماهه امسال 373 مجوز صنعتی صادر شده که افزایش این مجوزها نشان‌‎ دهنده ایجاد جاذبه برای ورود به بخش صنعت و حمایت دولت در سال 97 است.

وی از بخش تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش صنعت می‌توان به تولید 5 محصول مهم صنعتی از جمله ظروف شیشه‌ای، چینی‌آلات بهداشتی و فولاد خام اشاره کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با 36، 11 و 8 درصد افزایش تولید روبرو بوده‌اند و مهمترین دلایل آن روی آوردن کارخانجات بسته‌بندی موادغذایی به بسته‌بندی با ظروف شیشه‌ای به جای PET بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به واحد تولیدی فولاد ویان که پیش‌بینی می‌شود روند رشد تولیدات این واحد ادامه خواهد داشت و بیشتر هم خواهد شد، گفت: این واحد درحال حاضر با ارتقاء کیفیت و تولید انواع فولاد مواجه بوده که بازارهای جدیدی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ب

صدور 373 مجوز صنعتی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.