سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی سینمای تجربی در اروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت :کارگاه آموزشی سینمای تجربی با حضور"مایکل پیلز" در منطقه آزاد اروند شروع بکار می کند.

همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت:کارگاه دو روزه آموزشی سینمای تجربی در ساعت ۱۶ الی ۲۰ روز‌های یک شنبه ۱۱ آذرماه و ۱۲ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های جنبی کارگاه اشاره کرد و افزود:بازدید از منطقه، نشست و گفت: وگو با هنرمندان و سینماگران بومی منطقه وتهیه فیلم از اهالی موسیقی (بومی) منطقه از دیگر برنامه‌های حضور "مایکل پیلز" در منطقه آزاد اروند است.

"مایکل پیلز" از شخصیت‌های برجسته سینمای کشور اتریش و پیشرو در زمینه سینمای تجربی می‌باشد که در راستای ارتقاء دانش نظری و عملی هنرمندان به منطقه آزاد اروند حضور خواهد داشت.

وی ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه سینما دارد و در بسیاری از جشنواره‌های معتبر از جمله؛ کن، وین، برلین، مونترال ونیز و ... بعنوان فیلم ساز حضور داشته و علاوه بر فعالیت مستمر و ارزشمند در سینما و تلویزیون یکی از تکنسین‌های برجسته سینمای تجربی در شناخت و استفاده از دوربین و و تکنیک‌های فیلم بردری و روش‌های مختلف تولید فیلم است.

انتهای پیام/ د

برگزاری کارگاه آموزشی سینما

برچسب ها: سینما ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.